torsdag 22 maj 2008

Kan man annat än att älska?

Nu på morgonen så vart rutinen lite annorlunda. M brukar köra Masse till skolan men har sovit jättedåligt inatt och orkade inte nu på morgonen. Så då skulle vi gå tillsammans. Klar och redo öppnar Masse vår dörr och vänder sig om och tittar på mig.
Denna underbara kille, såg ut så här och behövde helt klart förevigas!
Spana in ögonen, kan man annat än att älska?


Tycker ni att han ser sur ut? Det är han inte, det är bara minen han ofta får när kameran åker fram :)

4 kommentarer:

Lollo sa...

vilken underbar liten kille

Annika sa...

Alla era barn är vackra, men det här var en fantastisk bild....han är ju så STOR! Och så snygg!

mie sa...

Dom där ögonen har även moster fallit för ;-)
Men bäst med just de här ögonen är att jag snart ska få titta på när han hanterar boll!!! Det ser jag fram emot :-)
Tack Babban för att du väckt bollintresset hos mina syskonbarn! Bollar är kul, runda, mjuka fast hårda, roliga, billiga och BÄST!!

vicke sa...

Åååhhh Masse!!
Hälsa att jag saknar honom!
KRAM