måndag 23 mars 2009

Utmaning bild 2


En känsla var det......jepp det får bli den nästan lite håglösa, uppgivande, sådana som man kan känna inför fotograferingen av alla plagg som ska läggas ut på tradera.
Allra mest rätta känslan är egentligen:

Va f*n håller jag på med?!

Just nu också med den klassiska tonårskommentaren, som mina håller på med just nu:

ORKA!!!......

Men jag fullföljer dock mina planer, med drömmen om ett anings fetare konto om ett par veckor. Då får jag en annan känsla iallafall :)

Högen visar bara hälften av auktionerna, den andra fixade jag i förmiddags.

Tillbaka till powerlisten.

1 kommentar:

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Tjingeling!

Nu har jag lagt till dig på blogloving där jag lagat en egen blogg grupp för Mamma Galans gäster, detta för att kunna följa & "lära känna" Galans gäster lite bättre före den stora dagen ;D

Laga gärna en Gala blogg grupp du också, så kan vi följa varandra.

Ha en strålande dag
//Sessan