onsdag 2 april 2008

Skräckblandad förtjusning

Jag ska erkänna att jag gillar lite småtekniska prylar. Är det något som småpajjar härhemma så är det oftast jag som får pilla för att se om jag kan fixa till det.
Helt ok.
Men så idag när jag fick möta upp äldsta pinglan i familjen för att ordna leg, så tog vi äntligen tag i det vi lovat varandra ityp 3 månader nu. Vi gick in på Sats!
Läbbigt och skoj på samma gång. Vilka prylar det finns där och allihop eller iallafall de flesta ska få min kropp i form igen..........om inte annat kan man ju alltid stå vid en maskin och låtsas att den behöver åtgärdas eller nått :)

Eftersom jag startade om bloggen igår så har jag funderat lite på upplägget och bestämt att jag nu 7 dagar framåt skall beskriva mina barn. 1 barn för varje veckodag! Har aldrig tänkt på det förut men så är det ju :)
Har nämligen på känn att några av mina barn kommer nämnas något oftare eftersom de just i fas med när det händer en del. Jag betonar redan nu att ingen är favvobarn här, alla tar lika stor del av mitt hjärta dvs hela.

Återkommer........

2 kommentarer:

mie sa...

haha* Syster min, du har humor!!! ;-) Jag lånade texten du skrivit om mina tonåringar ;-) eller var det dina??? ;-)

mie sa...

Vart tog du vägen syster yster? Somnade bloggen om??? Saknar att läsa om dig och alla godisbitar :-)

Kram