tisdag 15 juli 2008

Blogg makeover

Detta är väl vad man kan kalla en blogg makeover?

Med risk att låta som en sämre oscarsvinnartalare,så tackar jag härmed min äldsta dotter Cessi som gjorde detta möjligt, och dessutom gjorde grovjobbet :D

Självklart går det jättebra att tycka till med en kommentar eller så.

Under tiden jobbet gjordes så, så roade jag mig med att starta min msn. Det resulterade i att jag pratade med 2 av mina nätvänner en stund, 2 jag inte pratat med på ett tag, mer än fåordigt alt som kommentar i deras bloggar. Trevlans tycker jag....som sonen brukar säga.

Imorgon tänkte jag visa upp en bild på den bil jag tänkt skaffa min son, värsta Lamborghinin, men så kom jag ju på att det redan är ett nytt dygn. Kl. har ju passerat 12 redan......så senare idag kommer bilderna på vrålåket.

5 kommentarer:

Ullet sa...

Snyggo! Vilken dotter du har som kan hjälpa dej med sånt. Jag vill inte be min son för han börjar bara tala i tekniska termer och då blir jag så irriterad för jag fattar ju ingenting. :-) Man vill ju inte verka korkad. *Asg*

Anonym sa...

Tjenare snygging ;) Kul att se dig på ett uppdaterat foto, taget av proffset herself :)

Annelie

-Nena- sa...

Det blev jättebra men det har jag ju redan berättat ;)

Trevlans var rätta ordet. Det var ju ett tag sedan sist.

Ha det gott!

Anonym sa...

Jättesnygg! Ljus men ändå med färg. Är det S och R som är med på bilderna?

Hoppas du fårt en fortsatt trevlig sommar ;-)

Cilla

Anonym sa...

Superfint - duktig dotter du har :)

somarkramar // Lotta