onsdag 16 juli 2008

En sommarfavorit hos grabben

Okej jag är en barnklädesnörd jag vet. Jag vet också att alla somläser härinne inte alls är lika intresserade, men ni får helt enkelt stå ut ett inlägg.
I Aalborg i Danmark finns ett Center Syd, ett stort köpcentra med det mesta. Vi åkte dit för att bedriva lite slötid och handla mat på deras Bilka, ett varuhus med precis allt! Självklart vart jag ju tvungen att gå igenom hela barnklädesavdelningen med barnen i släptåg.
Så hamnade sonens ögon på denna tröja och han kunde inte släppa den. 2 färgställningar, båda finns i hans ägo. Och ja jag vet de är ganska så förväxlande kopior av Paul Franks apor, plagg jag för övrigt inte förälskat mig i, trots att sonen i en annan affär faktiskt tyckte att han behövde kalsongerna i det äkta märket, men jag betalar _inte_ 150:- danska för 1 par barnkallingar :D. Priset på tröjorna gjorde att jag onödigt köpte 2 till i tron att systern kanske ville ha, men se där var deras smak inte lika.
De 2 får bli mina nästa traderaoffer.
Traderaoffer är det min dotter döper bilderna till i mappar åt mig. Allt som traderas är offer enl. henne. Jag har nog 3 sådana mappar nu inför hösten........jaja.....jag vet att det är ett tag tills dess :)

Men här kommer bilderna på tröjorna sonen vill ha var dag om det inte är för varmt.

Inga kommentarer: