torsdag 17 juli 2008

Fönstershopping!

Vaknade väldigt seg imorse,men hade ont i min förbenade rygg och kunde inte somna om. Så jag läser en stund,och beslutar mig för att ta en sväng till Globen utan barn. Bra att göra dagen innan pengaflödet kommer igång igen. Fönstershoppa alltså.
Det var skönt att få komma ut lite efter att ha varit hemma 1 ½ vecka nu.
Nu vart jag såklart inte tomhänt hem iallafall, det satte ju 2 sms stopp för. Halva reapriset på kappahl mot sms, och ta 2 bet 1 på rean hos Lindex.
Men jag höll mig i skinnet någorlunda. Underkläder och t-shirt till barnen vart det.
Sonen påsnart 14 gillar LAB industrie som är kappahls märke,och då specielt t-shirts. Hittade 3 st där.
Lindex var det underkläder som gällde.
Det var väldigt rörigt i båda butikerna och mindre kul att kolla runt.

Åkte hem och konstaterade att den roligaste rean jag varit på var nog förra årets Stadiumrea då jag ovetandes gick in i butiken som en av de första på första readagen, och hittade hur många kap som helst bla jeans för 50:- osv
Men jag kommer nog inte orka bevaka det iår.

Funderar iövrigt skarpt på att söka en halvtidstjänst utanför hemmet till hösten. Ungarna börjar bli stora, så det är nog dax snart.

Inga kommentarer: