torsdag 28 augusti 2008

Det känns sjukt

Nu verkar det som hösten börjar ge sig tillkänna. Hos oss är snoriga näsor ett välkänt tecken på den saken.
Lite skönt är det att de stora mest sköter sig själva som sjuka, med en viss hjälp stackars mig tendens....men överkomlig.
De mindre barnen är det värre med, de har liksom halvlägen i flera dagar, där man står och väger om de ska till dagmamman eller inte. Där är vi nu. 2 mer eller mindre hängiga snorungar ligger i var sin säng, de somnade så fort att jag anar ugglor i mossen.

För övrigt har jag fått en Ikeatumme, ja en sådan där ond tumme man får när man måste dra de förbenade skruvarna med medföljande nyklar.
1 sak kvar att sammanfoga, datorbordet. Det får vänta helt enkelt....så jag kan klaga 2 ggr på samma brutala tumsmärta :P

Just det!.....jag har traderat ikväll, nu lutar jag mig bakåt och hoppas på en extra fickpeng. Här hittar ni dit.

Inga kommentarer: