måndag 18 augusti 2008

Inte vilken Zlatan som helst

Vår hund Knyst, var onekerligen väldigt jobbig när vi skulle inta vår middag.
Det berodde såklart på blåsljudet som barnen fick genom att blåsa in luft genom tortiglionepastan vi åt.
Allt blåsljud får nämligen Knyst att skälla nästan okontrollerat.
Resultatet blev att Miguel jagade in Knyst i sovrummet, och stängde dörren om henne med en fulare variant av svordom.
Vem var det som ville ha hund?....mummlade han
Masse svarar:
-Inte var det jag! Jag ville ha en papegoja som heter Zlatan!

Nu undrar jag vem tusan vill ha det?!?!

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA vilka tonårs eller småbarnsfamiljer behöver en papegoja ? ;)

Annelie

mie sa...

Hahah..... shcööönaste killen i stan!!!!
Men handen på hjärtat - INGEN papegoja till den här familjen - vi har ju MIG ;-)
Plocka upp den där, städa undan efter dig, ta ut tvätten, sitt i soffan, ta av dig kepsen alla dessa meningar upprepas 24-7. Fast ibland säger jag - mamma älskar dig :-)