måndag 18 augusti 2008

Jamen vaddå då!

Ja!
Se nu till att få tvättat i botten. Städat i pappershögarna, målat dörren i hallen och framför allt se till att få de där påsarna med traderaplagg ut på sajten!

Meh!
Måste jag? Orkar inte!

Ja, det går fort när du kommer igång!

Men......jag vill ju inte. Det är tråkigt, och vädret är piss, och om jag känner efter riktigt noga så har jag nog lite ont i huvudet....det är faktiskt lite synd om mig till och med

Min ängel och lilla djävul fajtas idag, och det verkar sluta med att jag bara tar mig till affären, köper en 200 gramare mmmmarabou, tar en bok och kryper ner under filten.
Ska ju träffa Annika imorgon, och eftersom hon är ute efter ett hälsosamare leverne efter sommarens utsvävningar, så får jag ju möjlighet att gå av mig den där chokladkakan då. Tänk det är så bra med vänner som gillar att gå, de räddar mig helt omedvetet :)
Jag har saknat min vänner i sommar och framförallt ovan nämnda.

Inga kommentarer: