tisdag 5 augusti 2008

Kramper

Sitter uppe alldeles för sent. Försökte somna med småbarnen för en gång skull, men det gick ju tusan inte. Väderomställning = kramp i tår och vader för min del. Det gör hm..........asont skulle nog Cessi använda som ord.
Alla ord börjar föresten på ordet as, jag vet inte riktigt vart hon fått det ifrån? Asont, asfint, asbra, jävla as och så asgott......om nu något asliknande kan smaka gott?
Alle min grabb på 16 lyser med sin frånvaro i familjen. Små inblickar får vi dock i hans liv. De består dock mest av beställning på bra saker att ha i hans ålder som tex: Deo, killtvål,toast till frukost, rentvättade kläder och hjälp med strykning av dessa. Sedan är det ciaociao ut med kompisarna som gäller, middagen äts på nattimmen man kommer hem på.
Han förgyller inte längre mina dagar med roliga storys om kompisarna. Det saknar jag lite. Tur jag har så många barn :)

Inga kommentarer: