fredag 5 september 2008

Det vart ju lite tyngre

Ja, det vart lite tyngre denna veckan än jag trott.
Vår käraste assistent till Emilio kom tillbaka i måndags efter en lång sjukskrivning, men blev magsjuk tills tisdagen och är så fortfarande.
Ett magplask för 2 ganska så utarbetade föräldrar, kan man väl säga.
Men sånt är livet, man ska inte ta allt för givet. Det är bara så konstigt att man aldrig lär sig av tidigare tillfällen då liknande skett. Man förtränger istället.

Idag ska jag se till att få växlat lite pengar.....frågan bara om orken finns till att ge sig hemifrån en stund. Jag ska iallafall gå upp med barnen till parken där dagmamman skall vara idag och ta hunden med mig. Vi får se om jag får någon kraft ur den promenaden.

3 kommentarer:

Annika sa...

Nej, så jobbigt!
Vill ändå önska dig en skön helg ochhoppas du får lite chans att vila dig, trots allt.
Vilka fina, nya bilder i bakom bloggtiteln! Av Cecilias begåvade hand, misstänker jag? Skulle vilja göra något sådant själv, kanske frun kan instuera?
VI hörs nästa vecka. Då hoppas jag du har orken, tiden och lusten att assistera mig med mitt intåg i Tradera-världen.
Många kramar från Annika, som packar inför en helg på landet

Lena sa...

mmmmm.....jag vet, och morgonkvisten hade mer tråkigt att ge. Nämnda assistent är på väg hem till Borås och det är mycket tungt.
Rekutering stundar.
Jag har absolut ork för annat än trist hemmajobb Annika, eller rättare sagt, det är sådant man gärna gör när det inom ens egna 4 väggar är tråkigt och jobbigt.

Bilderna på bloggen har jag faktiskt egenhändigt tagit ....trot eller ej :)Men layouten får Cessi äran för såklart. Jag kan inte ps:a som hon säger.

Ha det gott i helgen!

-Nena- sa...

Vilken otur :(
Hoppas du hittar kraft på vägen till parken.
Kram och hoppas ni har en chans att vila i helge.