lördag 25 oktober 2008

En lyckodag! Jag har blivit x-tramormor!

Förstår ni?
Strax efter kl 8 imorse väktes jag av sms-signalen på min mobil, av en anledning bara visste jag vem det var som skickat det. Det löd ungefär:

Nu är hon här, vår lilla skatt.
03.58 valde hon att titta ut,3890 gr och 51 cm lång.
Hon är helt ljuvlig, är så glada och tacksamma.
Kramar V & M

Kan man få ett härligare sätt att vakna på än så?

Jag är så himla glad att V äntligen har fått bli mamma, och jag kan se framför mig hur fantastisk hon är med sitt/sina barn, jag är säker på att det kommer fler så småningom. M känner jag inte lika väl men jag är säker på att han är den perfekte pappan. V skulle inte valt någon annan :)

Nu får jag titulera mig som extramormor, har V lovat mig. Miguel tar sin roll som extramorfar på stort allvar.
I skrivandes stund fick jag första bilden, och jag kan inte bli annat än hoppandes glad för deras skull....
Lika bra jag låter bli att skriva......förstår ni.....BEBIS!!!!

Behärskning är en svår konst!

1 kommentar:

-Nena- sa...

Vilket härligt sätt att få vakna upp på :)