tisdag 28 oktober 2008

Fick ett mail

Jag fick ett mail idag från vulkan.se.
De ville gärna ha en röst på sin sida för Trendpriset 2008.
Jag tänkte direkt, att självklart ska de ha min röst!
Så jag klickade på länken, och så vart det inte så självklart längre.
Visst finns det att sortera bort på en gång enl. mig.
Men som handikappmorsa med det speciella tänket så måste jag ju faktiskt även hoppas på denna:
Tobii - ögonstyrning av datorn

Dessutom har jag verkligen gillat denna ide:
Big Bag - (hanteringen av bygg avfall) Grundare Thomas Giotis och dagens VD är David Borg för att de såg möjligheten i en trend och lyckades växa

Och så en nominering för något jag vetat länge iof, men nog så viktig:
HSB Helsingborg Ulf Nordström som tidigt identifierade arkitekturen som viktig för staden och som bevisat att god arkitektur inte är dyrare att bygga

Självklart ligger Vulkan högt hos mig, men hur tusan ska man välja när så många verkligen bra alternativ finns?
Jag vill kunna rösta på alla helt enkelt :)

Inga kommentarer: