måndag 27 oktober 2008

Nämen!

Den ljusbege/vita soffan har snarlik nyans som väggen.....jag måste nog måla.....eller hitta en fin fondtapet, och måla de andra väggarna.

Fast å andra sidan kanske det kan vänta till våren och så piffar jag upp det hela med ....röda inslag? Sakta fylla det med jultema helt enkelt.
Jag måste alltså ringa syster och be henne beställa de där enormt fina ljusstakarna i rött från partylite.

Dessutom har jag haft en bloggide till, ut över min temablogg Storfamilj , men inte riktigt kommit på hur den skulle utformas. Den är, eller kan bli rättare sagt, lite kostsam. Men tänk vad något nytt kan få tankar att sprudla till och komma med lösningar. Nu säger jag inget mer :)

Men ska kanske också berätta att julnummret av Drömhem&Trädgård bidrog med en liten del inspiration, tyvär finns det ingen bild på det nummret på LRF Media. Men kolla nämsta välsorterade tidningshylla, den borde finnas där.

Inga kommentarer: