torsdag 2 oktober 2008

Utan dator försmäktar jag på denna ö...........

Ja, jag blev av med min dator. Nu skall jag slåss om husets 2 stationära, vilka jag dessutom inte äger. Den ena ägs av 18-åringen och den andra av 16-åringen..........gissa hur många ggr man får chansen att sitta då?
Just nu är Cessi (18-åringen)på stan, så man får passa på.

Så räkna iallafall med lite bloggtorka under helgen, om jag har tur hinner de dock åtgärda min egna under morgondagen, så får vi se om jag hinner hämta den inne hos DCG. Isf får jag en aninges roligare helg......eller så blir det tid för en god bok.

...........

Okej Simone har ramlat i trappen med magen före framåt. Alltså det är dessa händelser som gör att jag längtar till ett stort enplanshus.
Jag tror det gick bra, men man kan ju inte säkert veta när man slagit mjukdel.
Nej, jag ska föda de andra och gosa med Måne.
Den här dagen känns inte riktigt som min.

Inga kommentarer: