tisdag 30 september 2008

lollopard

Fick ett tips för kanske 1½ vecka sedan om att Lollopard hade utförsäljning på sin vårkollektion. Eftersom priserna var helt rätt för att testa märket som fått en del lovord, så slog jag till.
Man kan ju tusan inte vara annat än nöjd. Plaggen var helt rätt för Simone och hon vägrar ta av sig. Så himla skön kvalitet och fin modell.
Nu har de släppt höst/vinterkollektionen, jag gillar deras traktorer. Det lär bli mer därifrån.

Bjuder på ett par posebilder av min Måne:



En klänning i deras tapetmönster kom också, dock var den alldeles för stor åt min dotter,men kanske till nästa år. Min klänning/tunika i samma mönster var lite i tajtaste laget.....men kanske till nästa år, om inspirationen för 5 kg viktminskning kan tänka sig landa hos mig. Ja, hänger den här och frestas så kommer den kanske fortare?

Hoppas kan man väl! :)

3 kommentarer:

Annika sa...

Vilken sötnos hon är! Tycker hon och Harald borde få ihop det...
Vi kan väl försöka få några av våra barn att få ihop det, tänk vilka trevliga släktsammankomster. Och gemensamma, framtida barnbarn!?

Lena sa...

Ja, vilken bra ide!
Nej jag skulle inte ha något emot en sådan konstellation :)

Vi har kanske en chans , oddsen är ju lite bättre när urvalet är större *s*

Vad sägs om en fredagsfika?

Anonym sa...

Men HJÄLP va lik Måne är på Marri... Ser ju ut som en mini Marri.. Hälsa lilla prinsessan så mycket från mig.
Va lååång hon blivit, inser nu hur lääängesen det är jag träffade er alla. Hoppas det sker inom ern inte alltför lång framtid.

Hoppas det löser sig smidigt & fort med att hitta en ny ass.
Hälsa alla därhemma.

KRAM Vicke