måndag 10 november 2008

Ynk och kaffeurk

Jag har varit en sväng på stan med mycket goda väninnan Annika.
Jag är ingen kaffepimplare i stora mått, men en välgjord latte med krämigt skum intas gärna på stan.
Vi var i centrumregionen och är lite vilsna i kaffedjungeln i det området. Resultatet blev att vi fick en bränd kaffe med mjölk (typ).
Ett ärrende senare fick vi en betydligt bättre kaffe i skatteskrapan.

Nu är det bara det att jag allt sedan hemvägen känt mig en anings illamående och ynkig, och det är inte alls kul.
Gott kaffe kan man däremot helt säkert få i Globen på Himalaya, tror jag ska hålla mig till det stället i framtiden, iallafall om det ska drickas kaffe.

Ny ska jag ynka vidare i kvällen.

1 kommentar:

Annika sa...

Det var illa! Visserligen var kaffet dåligt, emn att det skulle få sådana efterverkningar....är det magkatarrvarning?!
Skönt att Himalaya finns, nu känn inte Globen som Alternativ B, utan något man faktiskt åker till som förstaval.
Hoppas du mår bättre i dag. Kram!