tisdag 27 januari 2009

-2,6

2 veckor har passerat sedan jag slutade med min nästan dagliga 200 gramare marabou
Dessutom plockade jag bort nästan all annan socker i kosten inkl läsk. Mer protein och mindre kolhydrat.
-2,6 kg säger vågen
Jag får väl nicka nöjt och fortsätta på samma bana. Dum vore jag annars.

I övrigt är familjen helt klart inne på sin vintersjukdomsfas. Denna vecka har den skördat 2 barn och 1 assistent med halsfluss ännu så länge, men vi är några som verkar stå på kö/tur.
Nu gäller det att få till alla inbokade möten ändå, det tar de sista krafterna.

Jag bloggtorkar alltså.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på er. Här så håller jag tummarna hårt så ingen ska dra hem någon sjuka. Det har ju en förmåga att kunna gå runt i en stor familj.

mie sa...

Tack för uppdateringen systeryster men även den börjar bli lite tråkig att läsa :-)
Varje dag i en vecka har jag läst om marabou chokladkaka och jag blir lika sugen varje gång men nu måste det väl endå ha hänt något mer i familjen?????

Anonym sa...

strongt gjort! keep up the good work! :)