tisdag 3 februari 2009

Så himla eländigt,eller åt det hållet.

Idag, denna enormt solfyllda vackra vinterdag, skulle jag kunnat springa omkring och fönstershoppa galet mycket men min goda vän Annika i tex Nacka. Jag skulle kunnat hämtat barnen tidigare hos dagmamman, och bakat en kaka till min stundande födelsedag. Jag skulle kunnat städa bottenvåningen blank och fin och gjort en jättegod köttfärssås till pitabröden vi ska äta till middag.

men,men....jag ynkar mig istället, skyndar mig att skriva ner dagens fundering här så inte systern min snart ringer och gapar på telefonen om att jag måste uppdaterar mig. Jag som trodde det räckte med ett sms? ;)

Doktorn fick sig ett besök av både mig och store man (16-åringen). Jag fick med mig dubbeldos pencillin för en dum bihålas skull och ett matt och röd trumhinna.
16-åringen fick inget mer än att det kan vara influensa på g för hans del.

Nä jag ska nu kurera mig i sängen, och återkommer när huvudet är lite mindre sprängfärdigt.

3 kommentarer:

-Nena- sa...

Usch usch usch inget vidare alls.
Stort krya på er och kram.

Anonym sa...

Hoppas att du snart kryar på dig!

*stor kram*

Anonym sa...

Usch. Skickar lite krya på er från mig.