fredag 16 januari 2009

Kära syster!

Detta inlägg är enkom för dig, så du kan komma i ro till helgen :)

Ja, jag har fastnat i GI-träsket, första veckan är en helvetes vecka ska du veta. Jag lider av fruktansvärda sockerabstinenser, med migränliknande huvudvärk. Därav sker inget avancerat på datorn som att framställa text till en blogg :)

Visst har Raffe spottat en och annan rolig kommentar, men de ingår under ämnet internskämt i familjen.....han är inte alltid så fin i mun ska du veta, här kommer du syster, få stark konkurrens muh..hahaha

Så nu vet du att jag lever iallafall....om du vill kan du få komma hit i helgen och hjälpa till att städa.

Nä tänkte väl att du skulle banga en sådan sak :P

Kramar och kärlek till dig!

2 kommentarer:

mie sa...

Åh.. nu känns det mycket bättre =) Jag tänkte väl att en av dina små älsklingar skulle kunna bli asspirant på fulaordligan.

Nu kan jag ta helg för jag vill inte dansa tango med din damsugare för då blir min ledsen

Anonym sa...

Önskar dig en kärleksfull kväll :-)
/ barn, häftigt :-)