torsdag 19 februari 2009

Utmärkelse!

Annelie är en av många fantastiska morsor som finns. Självlart har hon fått en liten award, som hon nu fått för sig att skicka vidare till mig.
Eftersom den var roligare än den andre om bild 6, i mapp 6 som härjat ett tag, så plockar jag såklart till mig denna. Anledningen till att jag inte gillar bildutmaningen, handlar såklart enkom om att jag inte har 6 bildmappar i min dator, bara en som är full med traderaoffer som skall läggas ut :)

Men här är utmärkelsen, och tack Anneli för att du tänkte på mig:)

5 saker som jag inte kan vara utan.

1. Barnen
2. Maken
3. Sol
4. Värme
5. Goa vänner


Så ska jag då skick vidare denna utmärkelse till 5 st.

1. Knassyster
2. Annika
3. Nena
4. Elisabet
5. Annica

Men jag nöjjer mig inte , det finns 1 till som ska ha den från mig, nämligen

6. Jenny

Så lämnar jag då över med varmhand till er fem(sex) att lista:
1. 5 saker jag inte kan vara utan.
2. Samt skicka vidare utmärkelsen till 5 st.

Bilden spar man naturligtvis ner på egen dator och lägger på sin egen sida.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej och kram på dej

Annelie

mie sa...

Tack yster!
Oki, bilden spar jag ner på min dator men hur gör du när du skriver knassyster och då kommer men till min sida???
En annan har ju inte alla öl i backen! Då behövs hjälp ;-)

Elisabet sa...

Åhh tack!! Får se bara om jag kan hitta 5 personer som ska ha den, det var lite svårare, asocial som jag är :-D

Jenny sa...

Åh, vad du är snäll :) Tack så mycket!

-Nena- sa...

Tack snälla Lena
Kram.