söndag 5 april 2009

Vill ni hjälpa mig?


Rakt på sak:

Jag vill ha röster till Mammablogggalan som går av stapeln den 4 juli iår. Nominerad till Bästa tonårsmamma bloggen (surprice för mig eftersom jag mest babblar om de små :))och till Bästa vardagsmamma bloggen.

Till röstningen hittar man genom denna länk och sedan in på fliken "Rösta 3" där jag finns med under rubrikerna bland en massa andra underbara mammor.

Jag tänker inte som Caroline af Ugglas sjunga snälla,snälla....snälla...
Men inte långt ifrån :)




4 kommentarer:

Wojtan sa...

Hej

Kikar in och hoppas helgen varit bra. Har lagt till dig på Bloglovin och kommer kika tillbaka så att jag lär känna dig inför Mammablogg Galan.

Kram Wojtan

Annika sa...

KLart att jag röstar på dig, vännen. Kram, jag saknar dig jättemycket! Måste försöka träffas snart...

-Nena- sa...

Klart jag röstat!

Filippa sa...

då var det röstat.
Hej! Ett litet kort oannonserat besök av en objuden gäst hos dig och vi får se vad det blir av det.
Men någonstans måste man ju börja? Ha det bra.Vi hörs?