måndag 30 november 2009

Just nu

Konstigt att man ibland har förmåga att få till en hel massa under väldigt kort tid utan att egentligen veta om det.
Av någon anledning är det en massa hjälpmedelcentralmöten inlagda dessa veckor, och ett habiliteringsmöte....tandläkarbesök......syncentralen. Väldigt klumpigt att klumpa ihop allt.
På andra sidan skönt att få det överstökat.

Svågern har hittat hem från sjukan och ska ta det lugnt några dagar innan vardagen tar vid igen.
Syster min verkar nöjdare med att ha det så. Jag antar att hon kommer sova gott i natt när snarkmaskinen är hemma igen.

Min mamma är halvvägs genom första halvan av sin cancerbehandling. Det är skönt att kunna sätta upp små delmål. Nu har vi nått det första, nästa blir strax efter jul, då första halvan är helt klar.

Skolinspektionen har delgivit oss sina synpunkter på Emilios skola. Ingen direkt anmärkning, men däremot en bevakning, som gör att skolledningen måste visa upp åtgärder som vidtagits och skriftligen informera skolinspektionen om detta i slutet av januari. Det betyder ändå att de har ögonen på sig, så jag är nöjd på den punkten.

Annars fnular jag vidare på min hobbyblogg Jul i luckan

Inga kommentarer: