lördag 28 november 2009

Min tillfälliga hobbyblogg

Om ni undrar vart jag möjligtvis tar vägen just nu, så hittar ni mig här.

I övrigt tycker jag att min svåger Anders kunde bli en anings bättre på att ta hand om sig själv, och inte alltid bara ta hand om andra runt sig. Han tyckte tydligen inte att det är något sjukligt att kasta upp blod. Men när han tuppade av hemma blev det såklart lite för mycket för systra min att hantera. Hon gjorde rätt i att skjutsa in honom till sjukhuset i morse.
Ett envist magsår är det visst som spökar och de ska visst också häfta ihop det nu ikväll.
Min uppmaning till dig Anders: Sluta drick kannvis med kaffe, och du blir inte snällare ju mer pepparkakor du käkar. Istället bekräftar du bara Raffes ur barnamun för några veckor sedan . Med 100 pepparkakor blir man så snäll att man spricker.
Jag undrar om jag ska låta IQ-testa honom ? Eller vad sägs om att anställa pojken som din privata dietist? Han är ju onekerligen väldans klok !

Nu en kudde till mig!

Inga kommentarer: