fredag 27 augusti 2010

Jag sticker......

Jag och maken tänker fly fältet ett dygn, The Radisson Blu Royalpark ska få ett försök att få 2 urtjasade föräldrar piggelina igen.
Maten och vinet kommer intas på det säkra kortet Mancini.

Det finns bara ett enda smolk i bägaren, vi missar Simones första fotbollsmatch ever och Masses första i sitt nya lag. Tur man numer är telefonburen jämt :)

I övrigt har jag fortfarande svårt att koppla greppet om hösten. E:s läkare har backat lite om vilken sorts operation som ska utföras, och vi vet ännu inte orsaken. Vi får snäll hållas tills den 3 sept. innan vi får veta hur det blir.
Vi är ändå redo för den större medans den lilla varianten fortfarande känns avig då den kan generera i ytterligare en senare i livet och dessutom inte leda till problemfria knän. Vi som lovat E att detta var den sista. Jag antar att det blir en ordentlig diskussion nästa fredag.

Nä, nu ska jag gå en sväng till lokala Ica, sedan blir det kroppsfix ala utgång. Jag tänkte fly fältet innan de små dyker upp här hemma.

2 kommentarer:

Annika sa...

Och jag som precis hade tänkt ringa dig och se om du kunde spontanfika...hoppas ni får det riktigt skönt!
Vi hörs nästa vecka, jag behöver träffas ;).

mie sa...

Hoppas ni haft det riktigt härligt och mysigt tillsammans och att ni verkligen fått sova och njuta av att kunna tänka en tanke klart innan någon pockat på er uppmärksamhet.
KRAM på er.