söndag 18 maj 2008

GRATTIS CESSI !!!!


Cessan princessan

Tänk när du kom ut
Med platt panna och lillfingret stack rakt ut.
Fina damen redan då, som visste hur ett skåp skulle stå.
Du var inte mycket för att sova kan jag lova
Vässade stämband, kanske hade du då önskan om att få vara med i ett storband?
Liten blev snabbt stor när hon fick en lillebror
Hjälpte med både smått och stort
Fler syskon kom på rad och det var ju inte varje gång du blev så glad.

Men nu min cessa princessa är det dags att testa vart dina vingar bär
För man kan ju inte för alltid bo här.
Snart står du inte ut en endaste minut
Med mitt tjat och jävla gnat

Fan Cessi!...................jag har nog tappat och blivit ännu sämre hahahaha
Suddar och börjar om……………………………………………………


Cecilia, du fyller hela mitt allt. Det finns inget slut över hur glad jag är att just du kom och lärde mig så mycket. Du lär mig fortfarande, och är så himla klok.
Jag är stolt över att du vågar stå för den du är och för det du sysslar med.
Utan allt det du fått stå ut med, och gått igenom, skulle du inte vara den underbara 18-åringen som står framför mig idag.
Jag vet att du är på rätt väg, kanske inte spikrak, men vem vill gå rakt fram utan att få undersöka de små omvägarna?
Jag har sagt det många gånger och det tåls att säga hur många gånger till som helst.
Du fyller hela mitt hjärta, som är otroligt ömt och varmt när jag tänker på dig .
Glöm aldrig att jag alltid kommer finnas hos dig, för dig och med dig.
Jag älskar dig!

Inga kommentarer: