måndag 9 juni 2008

Röd,röd,röd är .......

huden på mina armar.
Som tack för min soldyrkan brände jag igår sönder mina armar. Hur smart får man vara?
Gick till IP kl 9 på morgonen. Masse spelade sin sista match innan sommaruppehållet mot Örby. Vann med fina 5-3, en riktigt bra match för att vara så unga och då menar jag bra spel från båda lagen.

Där stod jag alltså fram till halv 11, rusade iväg till affären för att handla skagenröra till avslutningsfesten i en av fotbollskillarnas trädgård. Så himla varmt så självklart fortsätter man att strosa omkring i sitt linne. Höll mig i skuggan, men ändå blev jag tackad på detta sätt!

Det kunde iof varit värre, jag kunde ju åtminstone somna och idag känns huden lugnare om än en anings öm. Nu har jag dock en fin bonnbränna att försöka bli av med:)

Övrigt:

Sedan tycker Simone att jag är den bästa mamman hon har. Frågan är om hon har fler på lager ;)

Cessi sitter på bussen mot Hultsfred och tycker livet leker......jag har målat naglarna för att unvika att bita ner dem under tiden.

Marris låååånga hårsvall föll under kökssaxen igår kväll, det blev uppklippt rejält och jättefint på henne.

Inga kommentarer: