torsdag 10 juli 2008

Testpilot

Jag har idag blivit testpilot genom tidningen Tara. Jag ska använda ett program i mobilen för att testa läsa tidningen där. För besväret har jag idag hämtat ut en Nokia E51, och jag undrar vad f*n jag gett mig in i.
Jag har liksom använt mig av Sony Ericsson en massa herrans år, och ta en Nokia i hand känns onekerligen helt off.
Gissa om jag lärt mina små barn nya ord i em?
Taras mobilversion behöver i övrigt bättras på ordentligt för att ja ens ska ägna en tanke på att läsa där. Jag läser förra månadens blaska där nu, när jag helst ville läsa om Meryl Streep i denna månadens ex.

Sonen tycker jag ska sälja Nokian :)

2 kommentarer:

-Nena- sa...

Ja det ä värdelöst att går från Ericsson till Nokia.
Dottern M fick en Nokia i konfirmationspresent och jag reder inte ut den alls. Jag är en Ericsson-person.
Tur maken kan Nokia då han har det på jobb om hon skulle behöva hjälp (inte så stor risk i och för sig)

Ha en bra helg!

Ullet sa...

Så nu kan dina barn "bääääävlar" dom också? ;-)