onsdag 9 juli 2008

Tidsmaskin

Ibland tycker jag att det känns som man fastnat i en tidsmaskin. Just min maskin, går väldigt fort....för fort.
Vi lägger oss sent allihop, vaknar sent och är inte klara med frukostbestyr förens långt efter kl 12. Så är klockan strax middagsdax och så är den dagen över och man har inte uträttat många knop.

Lite snopet, för vi har verkligen saker att ordna med här hemma, och semestern är utomordentlig bra tid för dessa göromål. Saker som att måla hallen, rensa förrådet och gärna ett inköp av lite nya sängar.
Ja, Alle säger att hans rum också behöver ny färg, jag kanske håller med på ett hörn.

2 kommentarer:

-Nena- sa...

Väldigt lätt att det blir så tyvärr. Sena kvällar och frukost till lunch.
Här har ju inte semestern startat än men vi har också en del som behöver göras... helst förra sommaren *s*

Jo vi ska till Öland. Synd att ni inte fick tag i stuga. Det var ju ett tag sedan sist.

Anonym sa...

Hej! Vet du Lena - jag tror Måns och M spelade fotboll ihop på Enskede IP i tisdags! Magnus och Måns var där och de spelade med två killar födda -00 som spelade i Gunners :) Och när jag frågade om den ena killen hette M så sa Måns att det var så! Kul. Måns vill spela fotboll JÄMT. Och helst på Enskede IP. Ha det!