lördag 9 augusti 2008

En tradera dag

Har snart plockat ihop allt som ska traderas ut den närmsta månaden.
Har flera kassar! Jag som körde 2 stora omgångar i våras, trodde inte alls att jag skulle ha så mycket. Dessutom efter snabbkoll i barnens lådor är det mest byxbrist och baströjebrist. Bähhhhhh......vad trist.
Me&i har säsongstart på måndag och jag hade ju hoppats på behovköp istället för skaha köp. Mina småbarn fyller på fel sida av året, jag har ju ingen ursäkt för att köpa något på hösten och påstå att det är en födelsedagspresent.

Nu återstår det lite jobbigare arbetet med fotografering och powerlisten för att skicka ut en massa auktioner på en gång. Det får bli imorgon eller på måndag.
Köpte en del kläder i Danmark, några av plaggen åker ut, då de inte föll dottern i smaken. Här är ett smakprov.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul med Tradera ;-)

Ska också lägga ut en massa kläder och prylar nu. För att motivera mig har jag bestämt att jag ska försöka komma upp till 10 000 kr i vår genom Tradera, Blocket och loppisar. Vad har du för saljalias? Kanske har du något som jag vill bjuda på ;-)

PS. Du kan svara via min hotmail.