fredag 8 augusti 2008

Helt hysteriskt

Men det var ju ett evinneligt tjat om dagens datum då!
Åk hit och dit så får du gratis si eller gratis så.

Jag orkar inte, det får helt enkelt räcka med ett blogginlägg i all ära.

2 dagar i rad har Alle varit en trevlig prick i huset. Vi skämtar om att han antagligen lider av goda febern och undrar när han tillfrisknar och blir sitt vanliga trumpna jag igen ;)

Marri däremot har nog värsta pannkakamedsylt problem. Vi har tjafsat en del idag.
Jag undrar mest av allt hur det kommer sig att hon aldrig missar ett enda sms eller samtal på sin mobil, när hennes vänner ringer. Medans jag får ringa både 3,5 och 8 ggr innan hon svarar.
Jag menar hennes mobil bor formligen i hennes handflata dygnet runt......på natten ligger den bredvid hennes kudde för laddning. Har vänner och systrar som säger att det är åldern, men jag vet inte Cessi gjorde inte så.....där låg mobilen åtminstone på nattduksbordet på natten *s*
Tjafset slutade tyvärr för Marris del att hon är utan mobil.....pappa tog den för han tyckte inte om hennes (vad ska vi kalla det?)ordval? när det tjafsades.

Jag ska vinna kampen.....det är ju ändå jag som alltid har rätt!

Inga kommentarer: