torsdag 11 september 2008

Det här med barnkläder

Är det något som kan få igång mig på internet så är det just barnkläder. Inte på gång menat negativt, utan positivt. Jag blir glad och väldigt shoppingsugen. Handlar inte alltid såklart, men det händer.
Förra månaden var en meandi månad, då gick klädbudgeten dit. Jag förutsätter att de flesta känner till en av sveriges största homepartyförtag gällande barnkläder, så jag går inte in så mycket på dem.
Denna månaden som kommer nu fokuserar jag dock på ett annat företag, nämligen Rafsen. Enl. ägaren är det: Butiken för hagalna mammor och bortskämda barn!
Jag är absolut inte sen att hålla med!
Jag vill ha de här:


Och den här:


Och denna:


Sedan har hon snygga plysch yogabrallor till haberoende mammor, de vill jag gärna ha nu i höst. Rafsen kan helt klart göra sig en liten hacka på mig i höst.

Inga kommentarer: