onsdag 10 september 2008

Köket fullt med nya traderaoffer

Jag skulle egentligen hjälpt en vän komma igång med traderandet idag, men hon är sjuk. Och eftersom jag var inne på traderandets anda, så öppnades ju faktiskt en stund för att göra samma sak, men åt sina egna offer.

Ja, så nu är är istort sett hela mitt köksbord belamrat med sådant som både skulle vart utlagt i våras, och sådant som det är allra högsta tid att lägga ut nu.
Det som skulle vart ute i våras , får nog vänta till nästa säsong, men resten måste jag göra mig av med helst igår.

Mina auktioner jag hade ute sist fick jag in nära 1600:- på, det är lite mysigt att veta att nu kan jag lägga summan på nya inköp och då utan dåligt samvete.
Nästa omgång kommer gå till en shoppingdag på stan med Marri, det har hon önskat sig i födelsedagspresent. Hon vet redan att hon får det, så oroa er inte för att jag råkat försäga mig här :)

Ang blondiner, det kan hända att jag slänger ut någon blondin:ig kommentar ibland, precis som Marri. Men jag gör något åt saken.......jag blonderar mig :D

Utväxten fixad nu på morgonen, och aldrig sitter frisyrer så bra och håret känns så fräscht som efter en toning/färgning. Så idag gillar jag mig själv.

Inga kommentarer: