måndag 13 oktober 2008

Hokus kokos fyll-i-frukooost.....

Simone trollar för oss, ja då kan det låta som i titeln till detta inlägg.

Söndagen blev full av små roliga kommentarer mellan oss i familjen, dock med för mycket privata vinklar så de måste censureras här.

Temo gillar mig och min familj föressten, de ringer med jämna mellanrum och förut skickade de en del undersökningar till min mail. De ringde i somras mitt under semestern, jag stod på blåsig strand och tyckte väl att jag hörde att mina uppgifter till dem var korrekta. Dock har jag inte fått något mail, som de sa de skulle skicka. Nu ringde de i fredags igen, och undrade vad som var fel med min mail. Lite tysatre kring mig uppfattade jag om än väldigt långsamt vad som var problemet.
Min mail slutar med dunnis.se, men hos Temo är jag helt klart en dummis.se.

Frågan är ska de få möjlighet att utsätta mig för frågor igen, eller ska jag snörpa på munnen och sticka näsan i vädret?

Sista undersökningen jag gjorde för dem, inkl Marri. Vi åkte till deras kontor och snaskade godis och drack oboy, för det fick vi 400:- var.
Okej för dotterns skull så fnissar jag väl lite åt den lätt förnärmande mailadressen de givit mig....hon vill tjäna mer pengar på godissnaskade nämligen.

Inga kommentarer: