fredag 28 november 2008

Inte bloggtorka, bara tidsbrist

Lycka för en storfamiljsmorsa är att alltid ha tillgång till ett par extra händer och ögon.
Och det är precis det jag har just nu. Gammal beprövad assistent till sonen är på en jobbvisit hos oss. och närhon inte jobbar med sonen, så jobbar hon extra med mig och får ordning på småting jag normalt inte hinner med.
Riktig lyx, kallar jag det för :)
Har redan hunnit med en massa, och för första gången på oräkneliga år har jag hunnit adventspyssla till första advent.
Några saker blev riktigt lyckade, och jag ska försöka hinna med att fota lite och visa nu till helgen.
Så jag lider inte av bloggtorka , jag har bara lite extra armar som måste utnyttjas, december blir så himla mycket trevligare då det mesta hunnits med :)

Inga kommentarer: