lördag 3 januari 2009

Spotify = räddning?

Ett par hörlurar och så på gratisprogrammet Spotify, så landar den utschasade mamman på en av sina favoriter. Låten som tåls att lyssna på många gånger, orsaken är så klart att den har ett klassiskt Bee Gees sound, och en text som nog når de flesta. Skönt att lyssna till just nu.

Immortality-Celine Dion feat. The Bee Gees

Låten passar också i med dotterns starkt växande 80-tals intresse.
Måste småle lite åt hennes nyårsblåsa 80-tal med ....just det.....AXELVADDAR! Min generations stora modeskräck, förutom just min då, jag gillar axelvaddar, mina axlar är så smala.

Hennes låtval från tidepoken kan dock diskuteras, hon plågar oss just nu med Samantha Fox "Touch me" (även på sin blogg)
Jag tror jag ger henne denna från -84

Varsågod gumman!

Lyssnar vidare....................................



Inga kommentarer: