onsdag 4 februari 2009

Bredvid mig i sängen

Ja,idag får ni faktiskt följa med mig in i vårt heligaste rum i huset.
Jag har pallat upp en massa kuddar i ryggen och halvsitter således i sängen.
Laptopen i knät och gör ett allvarligt försök att blogga lite.

Vad har jag då bredvid mig i sängen? Förutom en jättehög med ren tvätt?
Ja, inte kan jag säga att jag är stolt över det, men faktum är att när jag tvingade mig till vår lokala Ica i morse, tyckte jag för en kort sekund att det var väldigt synd om mig, och jag borde belöna mig med något gott.
Just det mmmmm-chokladen sällskapar mig.
Men vet ni? Den smakar inte bra! 2 rader och jag känner mig nära kräksjuk. Nu har stora dottern befriat mig från den. Hon är snäll hon!
Kvar på sängen ligger Elle mat&vin och Laura. Den sistnämnde för att testa om jag gillar 40+ stuket som jag snart tydligen faller inom ramen att vara :)
Köpte med mig 2 trisslotter ovanpå det, och till min glädje kan jag nu konstatera att mitt extravaganca är betalt. Jag gick 100:- plus.

Nä, nu ska jag läsa om sinnlighet i surdegsbakets konst i ovanstående tidning

2 kommentarer:

Annika sa...

Lena, det låter som att du behöver ta det lugna resten av veckan.Jag har dessutom fått verkstadstid med bilen på fredag morgon - visserligen precis mitt över Forum Nacka, men bilen skall lämnas redan 09.30 vilket skulle innebära antingen att jag mpste hämta upp dig 09.30, eller att du tar dig dit för egen maskin med bussen från Slussen och att vi möts där.

Eller så tar vi det nästa vecka?

I vilket fall - sköt om dig och krya på dig! Kram från mig.

Anonym sa...

vilken tur du har. Jag brukar då aldrig vinna p de där attans skraplotterna :P