torsdag 5 februari 2009

Lättroad och fler unika besökare

Ja,inte är jag så aktiv. Slösurfar bara,och hamnade på lite sidor som handlade om att generera mer trafik till sina sidor.
Så jag kan ju alltid dela med mig till er alla som är intresserade, men inte har tiden/orken att söka upp
Lite kedjereaktions-aktigt är denna sajt, men inga större uppoffringar mer än att du behöver besöka 6 utvalda bloggar/hemsidor,innan du själv hamnar på deras lista för att få nya besökare: Viral Trafik

Sedan en sida som kräver lite mer speciellt av den som kanske inte gillar att slösurfa bland blandbloggar. Du får poäng vid surfandet på andra medlemmars bloggar/hemsidor. Dessa intjänade poäng betalar andras besök till din blogg. Ge och ta med andra ord. Kan vara bra om man försöker sikta lite högre på vissa topplistor. Sidan heter: Mer Trafik

Vad tjänar jag på att tipsa då? Inget annat en lite fler besökare på min blogg, båda sidorna är gratis.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sånt där är alltid kul. Vill man ha mer trafik till sin blogg så kan man även vara med i någon/några av alla fotoutmaningar jag gillar och som finns på nätet. Fototrissen gillas mest av mig. Då får man vips mer besökare. :)

Kram Kram