tisdag 10 februari 2009

En milstolpe passerad

Ok, jag överlevde. Ännu står det ingen rullator utanför vår dörr :)

Borde ändra min presentation bredvid....men man kan ju låtas förträngas lite till.
En dag hit eller dit spelar ingen roll, i bloggenvärlden kan man vara hur gammal eller hur ung som helst.

Av min närmsta familj fick jag en riktig aftonblåsa, så jag kan klä upp mig ordentligt. Jag har verkligen saknat en riktig finklänning i min garderob och istället kört kostymklätt när jag varit ute på galej. Hedan efter blir det en lite mer feminin Lena på galej. Jag ska fota klänningen en vacker solig dag och visa er.
Av mina systrar och mor fick jag pengar till en helkväll med min man. Nu saknas alltså bara barnvakten.....jag vet vart jag ska hitta henne :)

Och så blommor och en trevlig finlunch att se framemot. Och så får jag inte glömma alla fina teckningar som ingår i paketet med småbarn i huset :)

Och idag så kom ett kort i brevlådan från en gammal skolkamrat, det gladde mig så oerhört mycket. Min allra bästa vän från grundskolan, som jag trodde vänskapen gått förlorad ifrån. Men hon tänker visst på tanten lika mycket som jag tänker på henne ibland. Jag ska nog försöka hitta fram telefonnummret till henne mycket snart och ringa. Det var nog minst 4 år sedan sist. Skam och skandal. Men glad blev jag!

Promenad till och från Globen, och god fika med Annika, är det jag roat mig med idag och så lagat mat med maken.

Livet är faktiskt inget annat än gött.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Söt Blogg ! Btw, några ideer om vad man ska hitta på på en hemma kväll på alla hjärtans dag? I'm lost. hehe.
Ha en fortsatt bra dag.
HH.

Anonym sa...

Hej! Råkade slinka in här. Trevligt. Välkommen till mig.

mie sa...

Utmanad! :-)
Kram

Elisabet sa...

Grattis i efterskott!
My god, du ser verkligen inte ut att vara... det talet :-)