fredag 13 februari 2009

Gästbloggeri i brist på annat

Ja, när man inte tycker att man har något av värde att blogga om på sin egna blogg, så kan man alltid våldgästa någon annans.
Jag tänkte på det igår på förmiddagen och glömde av mig, tills Cessi frågade mig när hon gjorde kvällsmaten. Vi är ganska mycket 2 människor 1 tanke just nu.
HÄR hittar ni inlägget.

Annars är just det där med dotterns ny upptäckta köksintresse något jag skulle kunna vänja mig vid. Hon är väldigt lyhörd och allt annat än feg i kryddningen, behöver inte alls mycket hjälp. Sista veckan har hon gjort maten 3 ggr. Värsta lyxen.

1 kommentar:

mie sa...

Nu funkar det så nu testar jag påknappens sida också :-)
PS jag hade tur, jag träffade grannpojken som går i skolan i samma lokaler och han följde med upp i hissen, väntade och följde med ner igen :-)
Jag säger ju att 16-17 åriga killar är det goaste som finns!!!!!