söndag 15 februari 2009

Vågen säger:

-0,5 kg, totalt -3,1 sedan sista hela 200 grammaren chokladkaka.

Jag har fuskat denna veckan ska jag ärligt inrömma. Men just nu känns det inte som om att det gjorde så mycket, bara man inte faller tillbaka helt igen.

Kommande vecka har jag inget bokat, men en H&M bonus som bränner i plånboken. Precis som alla år handlas det alltid ett rejält gäng strumpor för den. Mycket strumpor blir det för 1000:-
Iår har jag dock lovat mig själv något, för ena hälften. Vi får se om jag hittar något när det väl gäller.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till viktminskningen. Alla minus räknas och sen spelar det ingen roll hur stora eller små de är. :)

Det var ingen dålig bonus du fick där. Unna dig något också. Det brukar oftast bli att det går till barnen - jag vet....

Kram

Anonym sa...

Oj 7 barn! :) Vi är 5 barn i min familj, och det är för härligt :)

Jenny sa...

Tjohoo! Vad duktig du är - minus 3 kg är ju mycket! Grattis :)
Och du är väl värd att unna dig själv något - glöm inte bort det!!