torsdag 12 mars 2009

Jahaa!

Det är visst meningen att min gnällvecka ska inträffa just nu. Fast det är klart, det kan vara skönt att ha den avklarad också.

Emilio sitter vid matbordet igårkväll och levererar en info jag absolut inte vill ha:
Klasskompisen M har minsann spytt ner halva klassrummet.
Klasskompisen hade talat om hemma att h*n mådde dåligt, men blev ändå skickad till skolan.
Tack för den!

Nu tjurar jag ännu mer....och Emilio är hemma från skolan för att minimera smittrisk, trots att det är han som är frisk. Gaaahhhh!!!

Jag är iallafall glad för att han satt längst ifrån händelsen, så lite hop finns det ju. Man måste i detta läget leta de små positiva sakerna.


Jag muttrar vidare.................

3 kommentarer:

-Nena- sa...

Men å så irriterande, förstår att du tjurar och gnäller.
Vad tänker folk med????

Jag hoppas att Emilio slipper ifrån smittan.

Anonym sa...

Hej
Kikar in och läser din blogg för att bilda mig en uppfattning om i vilken kategori din blogg skall nomineras inför Mammablogg Galan.
Ska bli superskoj att träffa alla mammabloggare och jag lovar att detta dygn blir fullt av trevliga event!

Wojtan

Sessan ☆ Prinsessan sa...

God kväll ☆
Här får du ett litet besök av mig som surfar din blogg i syfte att bilda en uppfattning av passande nominerings kategori till Mammablogg Galan!
Skall bli jätte kul att träffas på Galan i Juli ;D

Ha en strålande vecka
//Sessan